Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij


Działalność

Marketing

Anna Czarkowska
Dyrektor Działu Marketingu

A prywatnie...

Najważniejsze są dla mnie rodzina i dom, jaki tworzę.

Wiem, że zwykłe codzienne czynności, atmosfera w domu – wszystko to buduje wspomnienia moich dzieci. Mam nadzieję, że gdy dorosną, będą sięgały do tych wspomnień. Do domowych zapachów i smaków. Dlatego od jakiegoś czasu staram się, aby w każdy weekend było ciasto. Do jego pieczenia udaje mi się zaangażować dzieci, każde z nich dostaje swoje zadanie.

A zaczęło się to chyba wtedy, kiedy chciałam stworzyć naszą domową tradycję. Od wielu lat przygotowuję pierniczki na Święta, wcześniej sama, a teraz z moimi dziećmi. Zaczynamy je robić na początku grudnia, a potem już w każdy weekend. Prace podzielone są na różne etapy. Najpierw robimy dwa do trzech kilogramów ciasta. To pierwszy etap, do którego podchodzimy razem. Kolejne dwa dni zajmuje nam wykrawanie i pieczenie. Trwa to od pięciu do sześciu godzin. Powstaje kilkanaście blach pierników. Chowam je, a tydzień później siadamy razem do zdobienia. Rozkładamy wszystkie pierniki na stole. Mamy miseczki z akcesoriami: czekoladą, lukrem, cukierkami i różnymi ozdobami. Każde dziecko samodzielnie dekoruje własne pierniki. Wspólnie też zdobimy duże piernikowe misie, które potem dajemy rodzinie w prezencie.

 

Agata Stasik
Zastępca dyrektora Działu Marketingu

Zobacz także


  • WSB liderem rankingów

    Grupa WSB to najbardziej ceniona przez pracodawców grupa uczelni w Polsce – (ranking uczelni niepublicznych Wprost nr 14/2014).
    W tegorocznym rankingu uczelni wyższych tygodnika „WPROST” Wyższe Szkoły Bankowe zostały ocenione jako najbardziej ceniona przez pracodawców grupa uczelni w Polsce, tym samym zajmując 4 miejsce wśród wszystkich uczelni niepublicznych. Tygodnik "WPROST" przygotował także ranking studiów MBA. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu z programem Executive MBA zajęła w nim 7 miejsce.

    Również miesięcznik Home&Market przygotował ranking uczelni wyższych, uwzględniając zarówno uczelnie publiczne, jak i niepubliczne.
    Najważniejsze kryterium brane pod uwagę w rankingu to możliwości edukacji na uczelni.

    Wyniki rankingu:
    WSB w Toruniu miejsce 5, nr 1 w województwie kujawsko-pomorskim
    WSB w Poznaniu miejsce 6, nr 1 w Wielkopolsce
    WSB we Wrocławiu miejsce 9, nr 1 w województwie dolnośląskim
    WSB w Gdańsku miejsce 11, nr 1 w województwie pomorskim.

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia jest założycielem Grupy Wyższych Szkół Bankowych.