Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij


Działalność

Zarządzanie sprzedażą

Mariusz Frątczak
Dyrektor Działu Sprzedaży

Odpowiada za kształtowanie modelu sprzedaży w Grupie WSB i wprowadzanie nowych rozwiązań w tym zakresie

A prywatnie...

Jako młody chłopak zaraz po zrobieniu prawa jazdy miałem wielkie marzenie - było nim posiadanie własnego samochodu. Nie miałem jednak perspektyw na szybki zakup auta. Dowiedziałem się natomiast, że mój dziadek Bolesław, który nie miał prawa jazdy, chce sobie kupić samochód. Obiecał, że będzie to wyjątkowy pojazd. Duży, bezpieczny i wygodny. Wybór padł na polską markę Polonez.

Cierpliwość nie była jeszcze wtedy moją mocną stroną. Chciałem auto już, zaraz, a rozważny dziadek uznał, że najpierw musimy rozejrzeć się i popytać ekspertów. Dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę przed zakupem. Zależało mu także na poznaniu cen samochodów, ich wartości przed zakupem i po kilku latach - żeby mieć rozeznanie, za jaką cenę można dany pojazd sprzedać. A ja chciałem już jeździć! Wcale się nie rozumieliśmy…

Analiza rynku trwała prawie dwa lata, a mój zapał powoli mijał. Aż w końcu nadszedł ten wyjątkowy dzień. Kupiliśmy pięknego wiśniowego poloneza! Tak pięknego, że przez pierwszy rok jeździłem nim jedynie w niedziele, wożąc dziadka do kościoła.

***

Ta historia nauczyła mnie cierpliwości. Tego, że wszystko, co robimy, wymaga określonego czasu, który jest potrzebny do trafnej oceny sytuacji, a także szczegółowej analizy rynku, gdzie nie sztuką jest kupić, ale trzeba też wiedzieć, co się kupuje i za ile.

Teraz, po latach rozumiem mądrość mojego dziadka. I często wykorzystuję zawodowo jego rady.

 

Menedżerowie Działu Sprzedaży:

Olga Becla
Menedżer ds. sprzedaży

Magdalena Jacolik
Menedżer ds. sprzedaży

Marta Zajchowska
Menedżer ds. sprzedaży

 

Zobacz także


  • WSB liderem rankingów

    Grupa WSB to najbardziej ceniona przez pracodawców grupa uczelni w Polsce – (ranking uczelni niepublicznych Wprost nr 14/2014).
    W tegorocznym rankingu uczelni wyższych tygodnika „WPROST” Wyższe Szkoły Bankowe zostały ocenione jako najbardziej ceniona przez pracodawców grupa uczelni w Polsce, tym samym zajmując 4 miejsce wśród wszystkich uczelni niepublicznych. Tygodnik "WPROST" przygotował także ranking studiów MBA. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu z programem Executive MBA zajęła w nim 7 miejsce.

    Również miesięcznik Home&Market przygotował ranking uczelni wyższych, uwzględniając zarówno uczelnie publiczne, jak i niepubliczne.
    Najważniejsze kryterium brane pod uwagę w rankingu to możliwości edukacji na uczelni.

    Wyniki rankingu:
    WSB w Toruniu miejsce 5, nr 1 w województwie kujawsko-pomorskim
    WSB w Poznaniu miejsce 6, nr 1 w Wielkopolsce
    WSB we Wrocławiu miejsce 9, nr 1 w województwie dolnośląskim
    WSB w Gdańsku miejsce 11, nr 1 w województwie pomorskim.

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia jest założycielem Grupy Wyższych Szkół Bankowych.