Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij


Publikacje pracowników

  • Paweł Zeller, "Identyfikacja funkcjonalnych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem
    usługowym w oparciu o analizę dorobku marketingu usług
    ",
    w: "Zarządzanie Organizacjami Usługowymi ", Zeszyt Naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego
    w Poznaniu, 2010

  • Paweł Zeller, "Szkoła jako koordynator sieci relacji", Akademia Zarządzania Oświatą,
    w: "Wpływ zarządzanie procesowego na jakość i innowacyjność przedsiębiorstwa",
    Wyd. Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, 2009, pdf

  • Paweł Zeller, "Szkoła jako koordynator sieci relacji", Akademia Zarządzania Oświatą,
    w: "Wpływ zarządzanie procesowego na jakość i innowacyjność przedsiębiorstwa",
    Wyd. Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, 2009, pdf

  • Dorota Opalach-Nusbaum, Cyberterroryzm - nowe oblicze terroryzmu, Świat współczesny. Wyzwania, zagrożenia i współzależności w procesie budowy nowego porządku międzynarodowego, praca zbiorowa pod redakcją prof. dr hab. Włodzimierza Malendowskiego, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM, Poznań 2008

  • Paweł Zeller, "Kształcenie jako usługa – trzy perspektywy interpretacji",
    w: "Usługi w Polsce – nauka, dydaktyka i praktyka wobec wyzwań przyszłości",
    red. K. Rogoziński, A. Panasiuk, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 497,
    Ekonomiczne Problemy Usług nr 20, tom 1, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
    Szczecin 2008

  • Kamińska T., Dzwonnik G., Lojalność klientów jako efekt proinnowacyjnych zachowań
    przedsiębiorstw, [w:] „Technologie i systemy informatyczne w organizacjach gospodarki
    opartej na wiedzy
    ”, red. E. Ziemba, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu,
    Poznań 2008

  • Dzwonnik G., Technologiczna zdolność absorpcyjna potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa,
    [w:] „Konkurencyjność przedsiębiorstw. Podstawowe wyznaczniki”, red. Marek Cisek,
    Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, Siedlce 2008

  • Kamińska T., Dzwonnik G., Wprowadzenie technologii informacyjnych
    a pozycja przedsiębiorstwa na rynku (w opinii kadry zarządzającej przedsiębiorstw),
    [w:] „Europejskie wymiary przedsiębiorczości”, red. H. Kruk, K. Skrzeszewska,
    Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni, Gdynia 2008

  • Kamińska T., Dzwonnik G., Renoma przedsiębiorstwa a innowacje technologiczne
    [w:] „Wpływ zarządzanie procesowego na jakość i innowacyjność przedsiębiorstwa”,
    red. Elżbieta Skrzypek, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2008

  • Kamińska T., Dzwonnik G., Skuteczność wybranych składników potencjału konkurencyjności
    w budowie przewagi nad rywalami, [w:] „Zachowania rynkowe w teorii i praktyce”,
    red. D. Kopycińska, PRINT GROUP Daniel Krzanowski, Szczecin 2007

  • Kamińska T., Dzwonnik G., Uwarunkowania środowiska a skłonność do proinnowacyjnych
    zachowań przedsiębiorstwa, [w:] „Uwarunkowania jakości życia w społeczeństwie
    informacyjnym
    ”, red. E. Skrzypek, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2007

  • Dzwonnik G., Ability to Manage IT Projects - Is It a Potentially Effective Tool for Competing Enterprises?
    w: „Project Management Essential Reality for Business and Govenment”.
    The Proceedings of the 21st IPMA World Congress. Wydawnictwo Naukowe "Akapit", Kraków 2007

  • Paweł Zeller,"University management – relationship perspective", w: Management Issues
    in knowledge-based university
    , red. K. Leja, Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, Gdańsk, 2007

  • Paweł Zeller, Sławecki B., "How to wake up student engagement in the learning process –
    using choiceand flexible assessment. The explanatory case study"
    , w: Konferencja:
    Teaching and learning in changing world of higher education
    , All Ireland Society for Higher
    Education i National University of Ireland w Maynooth 30 - 31.08.2007, tekst

  • Paweł Zeller, Sławecki B., "Systems within systems – a "do it yourself" teacher approach
    to studentfeedback as the response to nonexistent, or inadequate, internal quality
    procedures
    , tekst wygłoszony podczas zorganizowanego przez najważniejsze organizacje
    zajmujące się szkolnictwem wyższym w Europie tzw. E4 (ENQA, EUA, ESU and EURASHE) drugiego
    Europejskiego Formu Zapewniania Jakości w Szkolnictwie Wyższym
    (European Quality Assurance Forum), które odbyło się w dniach 15 – 17 listopada 2007 roku
    w Rzymie (Università degli Studi di Roma 'La Sapienza). tekst

  • J. Gutek, S. Winiarz, I. Piechocka, P. Płotka, R. Czajka, "Investigations of the Coulomb Blockade effect in double tunnel junctions" Metrology and Measurement Systems, Vol. 2, No. 2, 137-149 (2006).

  • S. Winiarz, T. Klimczuk, R. J. Cava, R. Czajka, ”Nanostructure characterization of (SmS)1.19TaS2 by means of STM/STS” Journal of Crystal Growth 297 (2006) 7–9.

  • S. Winiarz, J. Walachova, S. Szuba, R. Czajka, ”Observation of Electron Standing Waves on Bi2Te3 Grains” Journal of Scanning Probe Microscopy Vol. 1, 1–3, (2006).

  • Piotr Lisiecki, Grażyna Nowaczyk, „Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą”,
    praca zbiorowa pod redakcją, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006

  • Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Konkurencja cenowa na rynku usług edukacji wyższej”,
    Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź, 2006

  • Paweł Zeller, "Promocja szkoły w środowisku lokalnym",
    Wydawnictwo CODN, Warszawa, 2006

  • Paweł Zeller, "Hierarchiczna klasyfikacja marketingu relacyjnego",
    w: Marketing i Rynek, numer 9, 2006

  • Paweł Zeller, M. Chłodnicki,"Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi",
    w: Zarządzanie relacjami w usługach , red. K. Rogoziński, Wydawnictwo Difin,
    Warszawa 2006

  • Paweł Zeller,"Marketing relacyjny w przedsiębiorstwie
    handlowym – implikacje zarządcze"
    , w: Handel we współczesnej gospodarce,
    red. M. Sławińska, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006

  • Paweł Zeller,"Dorobek marketingu relacyjnego w kontekście pozyskania,
    interpretacji i analizy wiedzy o kliencie; szkołą wyższą
    ,
    w: Marketing usług profesjonalnych – Usługi bogate w wiedzę red. K. Rogoziński,
    tom 6., Wyd. Infomila, Poznań 2006

  • Paweł Zeller,"Produkt w usługach edukacyjnych – sposób definiowania
    i konsekwencje dla działań marketingowych"
    , w: Marketingowe zarządzanie
    szkołą wyższą
    , red. red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2006

  • Piotr Lisiecki, „Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na
    przykładzie uczelni polskich i amerykańskich
    ”, „Marketingowe zarządzanie szkołą
    wyższą
    ”, praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i P. Lisieckiego,
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2006

  • Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Organizing for Integrated Marketing in a Multi-College
    Network
    ”, 16th Annual Symposium for the Marketing of Higher Education, Chicago (USA),
    American Marketing Association (AMA)

  • Piotr Lisiecki, „Po pierwsze wyróżnij się!” Nowe Życie Gospodarcze, Numer 13/2005

  • Paweł Zeller, "Organizacja świadcząca usługi kształceniowe jako koordynator sieci
    relacji"
    , w: Marketing Usług Profesjonalnych – Współpraca na konkurencyjnym rynku
    usług profesjonalnych
    , red. K. Rogoziński, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005

  • Paweł Zeller, "The role of higher education in the process of creating and developing
    social capital - research perspective, w: Economy in its theory and practice. Problems,
    Solutions, Cases. Proceedings of Lubniewice 2003 and Lubniewice 2004"
    ,
    pod redakcją A. Janca, R. I. Zalewskiego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
    Poznań 2005

  • Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Czy dobra uczelnia musi być droga”, Nowe Życie Gospodarcze,
    Numer 1/2005

  • Paweł Zeller, "Rola uczelni w procesie kreowania i rozwoju kapitału społecznego",
    praca zbiorowa pt. "Kapitał społeczny we wspólnotach", pod redakcją H. Januszka
    Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005

  • Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Cena na rynku edukacji wyższej”, Marketing szkół wyższych,
    praca zbiorowa pod redakcją G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego,
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2004

  • Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki, „Strategie cen w szkołach wyższych”, Marketing szkół wyższych,
    praca zbiorowa pod redakcją. G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego,
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Poznań 2004

  • Paweł Zeller, "Proces oceny jakości usług szkoły wyższej z perspektywy studenta",
    w: Marketing szkół wyższych, "Rola marketingu w rozwoju sektora usług",  
    red. G. Nowaczyk, M. Kolasińskiego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2004

  • Paweł Zeller, M. Chłodnicki,"Istota relacji w marketingu sportowym na przykładzie
    Lecha Poznań"
    , w: Materiały konferencyjne "Marketing sportowy i teoria i praktyka"
    pod red. H. Mruka, Impact Consulting Sp. z o.o.; Poznań, 2004,

  • Paweł Zeller, Hurka C., "Programy motywacyjne dla pośredników",
    w: Marketing w praktyce, kwiecień 2004

  • Paweł Zeller, "Jakości usług edukacyjnych z perspektywy klienta",
    w: Problemy Jakości, październik 2004

  • Maciej Kolasiński, Arkadiusz Kulig, Piotr Lisiecki, „The Strategic Role of Public Relations
    in Creating the Competitive Advantages of Private Higher Education in Poland:
    The Example of the School of Banking in Poznań
    ”, UNESCO - Higher Education in Europe,
    Vol. XXVIII, No. 4, 2003

  • Paweł Zeller, Chłodnicki M., Nicholls R., "The process of successfully adopting
    and implementing a relationship marketing strategy – a case study of a polish football
    club – Lech Poznań
    , w: materiały konferencyjne 2003 AMA Servsig Services Research Conference
    "poping corks on New Service Paradigms"", Reims Management School, 2003

  • Paweł Zeller, "Rola studenta w procesie oceny jakości usług świadczonych przez szkołę
    wyższą"
    , w: Materiały z uczelnianej konferencji dydaktycznej "Wybrane problemy dydaktyki
    w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
    "", AE Poznań, 2003

  • Paweł Zeller, "Proces konstytuowania się produktu usługowego – rola klienta w procesie
    kształtowania produktu usługowego"
    , w: praca zbiorowa pod red. A. Grzesiuk,
    "Rola marketingu w rozwoju sektora usług"
    , Zachodniopomorska Szkoła Biznesu,
    Szczecin, 2003", AE Poznań, 2003

  • Paweł Zeller, "Are Universities Ready for Teaching Co-operation – Implementing
    The Concept of Social Capital into Curriculum, Economics I"
    ,
    w: 4th International Conference of PHD Students, University of Miskolc, 2003

  • S. Winiarz, R. Czajka, S. Suto, P. Lośtak, S. Szuba, A. Kasuya, ”STM and STS investigations of Bi2Te3 surface” Acta Physica Polonica A 104 (3-4), 389-395 (2003).

  • S. Suto, R. Czajka, S. Szuba, A. Shiwa, S. Winiarz, H. Nagashima, H. Kato, T. Yamada, A. Kasuya, "Variable Temperature STM/STS Investigations of Ag Nanoparticles Growth on Semiconductor Surfaces" Acta Physica Polonica A 104 (3-4), 289-302 (2003).

  • R. Czajka, S. Suto, S. Winiarz, J. Vaniś, J. Walachová, A. Shiwa, H. Nagashima, S. Szuba, A.Kasuya, "VT STM investigations of Ag film growth on Bi2Te3", AIP Conference Proceedings Vol. 696, 853-858, (2003).

  • R. Zeipl, S. Karamazov, M Jelinek, P. Lostak, M. Pavelka, S. Winiarz, R. Czajka, J. Vanis, F. Sroubek, J. Zelinka, J. Walachova, ”Very thin layers prepared by laser ablation from Bi2Te3 target” Proceedings ICT'03 IEEE pp. 342-345, 22nd International Conference on Thermoelectrics, La Grande-Motte, France, 17-21 August 2003.

  • Paweł Zeller, "Marketingowe zarządzanie uczelnia wyższą,
    w: materiały konferencyjne pod redakcja K. Rogozińskiego, Marketing usług profesjonalnych",
    Z-d Poligraficzny MARS GRAF M.R. Sójka, Poznań, 2002

  • Paweł Zeller, "Produkt usługowy – podejście statyczne i dynamiczne,
    w:Materiały konferencyjne pod redakcja R.I. Zalewskiego pt. Research of contemporary
    economic
    ", Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie, Chrzanów, 2002

  • Paweł Zeller, "Internal marketing in services firm – relationship approach,
    w: materiały konferencyjne pod redakcja K. Rogozińskiego, Marketing usług profesjonalnych",
    AE w Poznaniu, 2002

  • Paweł Zeller, "Sieci franchisingowe, Zeszyt Naukowy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu pt.
    Transformacja w usługach, sektor usług w Polsce w latach 1990 – 1999,

    pod redakcja K. Rogozińskiego ", AE w Poznaniu, 2001

  • Paweł Zeller, "Marketing wewnętrzny – perspektywa jakościowa,
    w: materiały konferencyjne pod redakcja K. Rogozińskiego, Marketing usług profesjonalnych",
    Z-d Poligraficzny MARS GRAF M.R. Sójka, Poznań, 2001

  • Paweł Zeller, "Desingnig jako sposób zapewniania jakości w świadczeniu usług
    profesjonalnych,
    w: materiały konferencyjne pod redakcja K. Rogozińskiego,
    Marketing usług profesjonalnych"
    ,AE w Poznaniu, 2000

  • Paweł Zeller, Fazlagić A. "Strategie marketingowe w okresie recesji,
     w: Marketing w praktyce, sierpień 2002,", 2000

  • Paweł Zygarłowski, "Regionalne aspekty rozwoju turystyki", PWN, 1999 (współautor)

  • Paweł Zygarłowski, "Jednolity system rachunkowości dla hoteli i restauracji,
      
      w: Rozwój usług turystycznych u progu XXI wieku", AE w Poznaniu, 1999

  • Paweł Zygarłowski, "Yield management - technika zarządzania ceną w hotelarstwie",
    w: Zeszyty Naukowe AE we Wrocławiu, Wrocław, 1996

  • Paweł Zygarłowski, "Badania Marketingowe w turystycznych usługach towarzyszących
    na przykładzie NMPFT w Bradford"
    , w: Zeszyty naukowe AE w Poznaniu, 1996

  • Paweł Zygarłowski, "5 lat giełdy papierow wartościowych w Warszawie",
    w: Magazyn Targowy, 1996

  • Paweł Zygarłowski, "Półmetek dystrybucji świadectw udziałowych",
    w: Magazyn Targowy, 1996

  • Paweł Zygarłowski, Cykl komenarzy giełdowych w gazetach: Głos Wielkopolski,
    Gazeta Poznańska 1995-96

  • Piotr Lisiecki, Jarosław Olszewski, „Strategia produktu na rynku farmaceutceutycznym”,
    Marketing Farmaceutyczny, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1995

  • Paweł Zygarłowski, "Dystrybucja usług turystycznych. Modele dystrybucji w turystyce",
    w: Marketing w Usługach, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1995

Zobacz także


  • WSB liderem rankingów

    Grupa WSB to najbardziej ceniona przez pracodawców grupa uczelni w Polsce – (ranking uczelni niepublicznych Wprost nr 14/2014).
    W tegorocznym rankingu uczelni wyższych tygodnika „WPROST” Wyższe Szkoły Bankowe zostały ocenione jako najbardziej ceniona przez pracodawców grupa uczelni w Polsce, tym samym zajmując 4 miejsce wśród wszystkich uczelni niepublicznych. Tygodnik "WPROST" przygotował także ranking studiów MBA. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu z programem Executive MBA zajęła w nim 7 miejsce.

    Również miesięcznik Home&Market przygotował ranking uczelni wyższych, uwzględniając zarówno uczelnie publiczne, jak i niepubliczne.
    Najważniejsze kryterium brane pod uwagę w rankingu to możliwości edukacji na uczelni.

    Wyniki rankingu:
    WSB w Toruniu miejsce 5, nr 1 w województwie kujawsko-pomorskim
    WSB w Poznaniu miejsce 6, nr 1 w Wielkopolsce
    WSB we Wrocławiu miejsce 9, nr 1 w województwie dolnośląskim
    WSB w Gdańsku miejsce 11, nr 1 w województwie pomorskim.

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia jest założycielem Grupy Wyższych Szkół Bankowych.